E-bilety na parkingi w rejonie Morskiego Oka obowiązują przez cały rok
Przypominamy, że wszyscy turyści chcący dojechać własnym samochodem na Łysą Polanę bądź Palenicę Białczańską, gdzie rozpoczyna się szlak m.in. do Morskiego Oka, muszą wykupić e-bilet za pośrednictwem strony tpn.pl. Możliwość opłat u obsługi parkingu jest wyłączona, nawet jeśli dostępne są wolne miejsca.
W sprzedaży online są wszystkie miejsca parkingowe w tym rejonie (Palenica Białczańska oraz Łysa Polana). Bilet można w łatwy i szybki sposób kupić na bieżąco przez stronę internetową tpn.pl/zwiedzaj/e-bilety – pod warunkiem, że bilety nie zostaną wyprzedane wcześniej. Zalecamy zakup z wyprzedzeniem przynajmniej jednodniowym, zwłaszcza w przypadku weekendów. Rekomendujemy przyjazd przed 8, w celu uniknięcia korków dojazdowych. Posiadając e-bilet, turysta ma gwarancję, że będzie miał gdzie zostawić samochód niezależnie od godziny dojazdu. Jednak zwracamy uwagę na to, że to kolejność przyjazdu decyduje o tym, czy samochód będzie zaparkowany na Palenicy Białczańskiej (bliżej wejścia na szlak) czy na Łysej Polanie. Konieczność posiadania wcześniej wykupionego e-biletu dotyczy także osób nocujących w schroniskach oraz osób korzystających z miejsc dla osób z niepełnosprawnościami (w takim wypadku prosimy o wybór odpowiedniej opcji e-biletu w okienku sprzedażowym).
Jeśli masz więcej pytań, zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem usługi e-bilety oraz Regulaminem parkingu w rejonie Morskiego Oka lub do kontaktu mejlowego ebilety@tpn.pl lub telefonicznego (połączenia głosowe, nie odpowiadamy na smsy) +48 885 989 427 (codziennie, z wyjątkiem świąt) w godzinach 07.00–13.00).
W trakcie aktualnego sezonu dodaliśmy do naszej oferty nową usługę – e-bilet na busa z Zakopanego na Palenicę Białczańską, skąd rusza szlak do Morskiego Oka. To krok w kierunku wsparcia i usprawnienia komunikacji zbiorowej w tym rejonie. Zachęcamy do skorzystania. Więcej informacji na stronie: tpn.pl/zwiedzaj/e-bilety-busowe-zakopane-morskie-oko
Usługa e-biletów busowych jest w fazie testowej. Będziemy bardzo wdzięczni za wyrozumiałość i zgłaszanie wszelkich uwag. Zapraszamy do kontaktu mejlowego ebilety@tpn.pl lub telefonicznego +48 885 989 427 codziennie w godzinach 7–13 z wyjątkiem świąt.
