5 czerwca 2018

Eskadra

Kto wyczarował akcję Hokus-Krokus? Wiosenna akcja Tatrzańskiego Parku Narodowego oraz gminy Kościelisko pt. „Hokus-Krokus” oraz jej hasło „Ani kroku(s) dalej!” zostały szeroko rozpowszechnione w mediach w całej Polsce. Dostrzegła je również branża reklamowa, podkreślając skuteczne działania w mediach społecznościowych, jak i na terenie Parku. W artykule, który ukazał się na portalu Nowy Marketing, zwrócono uwagę na spójną i czytelną komunikację TPN-u, podkreślając działania skoncentrowane wokół „Hokus-Krokus”.

Akcja rzeczywiście odniosła sukces i wyraźnie przyczyniła się do ochrony bohatera akcji – krokusa. Takie efekty nie biorą się znikąd. Na dobre wyniki oraz rozpowszechnianie edukacji w ciekawej, przystępnej i zauważalnej formie pracuje sztab profesjonalistów. Kampania TPN była współtworzona przez gminę Kościelisko, na której zlecenie projekt oprawy graficznej przygotował wybitny polski ilustrator i grafik – Dawid Ryski. W ramach kampanii powstała również strona internetowa oraz film, a wszystkie materiały merytoryczne zostały opracowane przez wykwalifikowanych pracowników TPN. Park od kwietnia tego roku w zakresie edukacji społecznej współpracuje z wyspecjalizowaną w tej dziedzinie agencją ESKADRA z Krakowa, która jest odpowiedzialna za wymyślenie sloganu „Ani kroku(s) dalej!” oraz nazwy kampanii "Hokus-Krokus". Był to pierwszy projekt zrealizowany w ramach tej współpracy.

Po udanym debiucie celem współpracy TPN oraz agencji ESKADRA jest dalsza profesjonalizacja działań TPN w dziedzinie edukacji i komunikacji społecznej. Działania takie uważamy w misji Parku Narodowego za jedne z najbardziej efektywnych, skutecznych i potrzebnych. Powstają kolejne projekty, dzięki którym TPN będzie mógł skutecznie rozwijać swoje działania edukacyjne i społeczne.


Drukuj